2007-02-15

Litet gästinlägg...


En vacker dag gick Tove till parken för at slappna av och komma ifrån stressen.


En svedd gräsmatta i storstadsdjungeln.


En annan dag gick Tove på sightseeing. Guideboken rekommenderade en titt på detta maffiga monument rest över Chang Kai-Shek. Mer sevärdeheter följer i kommande inlägg.


Om man vill kan man gå in genom porten och hälsa på en stor leende envåldshärskare


Gick min vana trogen vilse. Enligt kartan skulle det finnas en botanisk trädgård i närheten av monumentet. Den hittade jag desvärre inte, men jag fick en massa motion och hamnade på en hårt trafikerad bro över en flod som förevigas här..

4 Comments:

At 00:02, Blogger Line said...

Jag satt just och tänkte på om Tove inte skulle gästblogga snart! Mycket fina bilder.

 
At 00:10, Anonymous Anonym said...

Hej Tove! Du måste hitta den botaniska trädgården, så att jag vet var man hittar den när vi kommer till Taiwan. Kul att se dina bilder - vi kommer nog att besöka mer än trädgården... /Berit

 
At 16:54, Anonymous Anonym said...

hej!
roligt att ni läser..snart kommer det fler gästinlägg från mig, måste bara komma ihåg att medbringa kamera när jag är ute på äventyr. Kul att strosa omkring i parker som har träd av samma sort som jag har krukväxter hemma..
ha det gott!
Tove

 
At 03:06, Anonymous Anonym said...

Hej Toda!!!! Snygga bilder systra min. Det ser fantastiskt ut, hade varit kul att vara där, men i days of unemployment i London kan man inte ha så kul... Skicka fler bilder dock, cheer me up!
Puss fia

 

Skicka en kommentar

<< Home