2006-12-31

Återkomst i sista timmen

Mellandagarna ÄR kortare än vanliga dagar, jag lovar! Det är den vetenskapliga förklaringen till att jag inte skrivit på ett tag. Kompensation: några bilder från de senaste dagarna.


En bamsig björn och ett högt hus i kvällsvy


Yahan, Jingwen, Angela, jag och Björn förenade i en töntig gruppbild på ett helt okej hotpotställe i mina kvarter


Jag och Jingwen på inHouse, loungebar


Poltergeistarna Björn och Marcus på samma loungebar


Tjej och kille på Heping Donglu, killen på väg till flygbussen


Söt Yahan i stor fläktkåpa

Här är det inte så många timmar kvar på det nya året. Jag sitter faktiskt och dricker glögg och äter pepparkakor - något som vi glömde göra medan Björn var här. Snart kommer Yahan hit, och så ska vi gå till en liten fest. Sedan måste man tydligen se fyrverkerierna i 101:an. Återkommer med bilder imorgon, om det blir några!

Från mig alla till er alla: Gott Nytt År!