2007-09-22

Kräftis

Igår var det dags... Efter veckor av mental och fysisk förberedelse gick årets kräftskiva av stapeln. Kräftorna kom fram i tid och visade sig vara riktigt goda. Red Castle visade sig vara en utmärkt festlokal, om än regnet läckte in på sina ställen och även gjorde att den fina terassen inte kunde utnyttjas. Gästerna visade sig vara på riktigt gott festhumör och tog tag i hattmakeriet med stor entusiasm. Och snapsen visade sig ta på rätt ställen.


Tre gäster i lustiga hattar; Annika, Viktor och Elin


Kalle i ofunktionell hatt (han hörde inte så mycket) och Berit med fin kreation


Martin och Hellen, mästarpar i hattkonsten. På Hellens hatt: En morot med en skylt där det står "A happier alternative"...


Viktor och Elin i väntan på nattamat på New York Bagel - vår slutsession på Carnegies väckte matandarna till liv igen.

2 Comments:

At 00:59, Anonymous Anonym said...

Hej Lotta! Idag har jag varit hos Bertils och sett många fina bilder. Jag har haft en trevlig dag och vi har tittat på bilder från Victor och Elins resa och från Taiwan. Hoppas jag träffar dej snart igen. Kommer du hem i slutet på året? Man vet ju inte hur länge man stultar omkring. Idag har det varit särskilt bra, här är så trivsamt att vara. Och Maja ligger i min kappa i stolen, men Julle har inte visat sig idag. Hälsningar Farmor

 
At 04:08, Blogger Linda Unnhem said...

Ser ut som att ni har det trevligt! Jag frågar som Ingeborg: Kommer du hem till jul? Kram Linda

 

Skicka en kommentar

<< Home