2007-09-10

En drös med goda nyheter

- Min superduktiga svägerska Linda har fått bokkontrakt hos förlaget Roos & Tegnér. Fantastiskt kul!

- Jag (och mitt hår, verkar det som) överlevde en tretimmarspermanent i Xiamen i helgen:


- Det andra och sista journalistbesöket som jag har hjälpt till att organisera pågår just nu. Det innebär att de senaste sex veckornas stress kommer att avta något. Jag har lärt mig mycket och åldrats ungefär tre år på kuppen.

- Kräftskivan för svenskkolonin närmar sig. Ser fram emot att luta mig tillbaka framför ett fat med direktimporterade kräftor och njuta frukten (och snapsen) av mödan.

- Kusinerna Elin och Viktor börjar närma sig Taipei på sin odyssé genom Asien.

- Loungebaren Barcode visade sig vara toppen; fullt utrustad med storstadsstämning, utsikt, transsexuell dj, bra musik och goda drinkar.

2 Comments:

At 04:47, Blogger Isabelle Zhang said...

So, now you are a curly-haired Charlotta???? @@

 
At 13:18, Anonymous Anonym said...

Hej Stumpan! Nu måste du sätta in en bild utan hårrullarna. Spännande! Kram Mamsen

 

Skicka en kommentar

<< Home