2007-11-20

Höstdvala

Alltid lite pinsamt att komma tillbaka efter ett nära en månad långt blogguppehåll, men what the heck! Jag har väl fått mitt straff genom att alla jag bryr mig om slutat läsa ....

För att blidka er litegrann kommer här några gulliga bilder från Fridays ikväll, där vi firade att kära kollegan Knut fyller år idag.


Om man fyller år ska man gå på Fridays, då får man som Knut här ett fint pärlbestrött diadem och en jätteglass.


Och om man är med och sjunger för födelsedagsbarnet, som Mathias här, får man en trumma att banka takten med.


Och så kan man spela Jenga. En klassiker som passar förvånansvärt bra på restaurang!

2 Comments:

At 15:07, Blogger Line said...

Jag slutar aldrig läsa, uppehåll eller ej :)

Söt Knut och Mathias, ska bli nice att träffa dem båda snart!

 
At 22:19, Blogger Lotta said...

Trogen läsare, min Line!! Tur att du kommer hit snart.

 

Skicka en kommentar

<< Home