2006-07-25

Familjen Bartonek i Xiamen

Den mentala bearbetningen är fullföljd och jag njuter så mycket att jag inte haft tid att skriva blogg. Det har också berott på att jag befunnit mig på så otillgängliga ställen som Lysekil, där det i sommarstugan inte fanns internet.

Nu är jag tillbaka i Trulstorp igen och alldeles strax ska vi få gäster, det är knytkalas- / grillparty här ikväll. Mer om det senare.

Jag åkte tidigare än planerat till Sverige och det innebar tyvärr att jag missade Anders, Ullis och Ruts besök i Xiamen. Av bilderna kan man njuta i alla fall!

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

1 Comments:

At 15:05, Anonymous Lova said...

Söta Rut <3

 

Skicka en kommentar

<< Home