2006-09-26

Katt på svalt tallriksskåp

På allmän begäran, det vill säga från Lines håll, kommer här bildbevis på Zhuxis stridskonster.


"Här uppe har jag koll, här är jag drottning och ser ner på alla människokryp"


"Den så kallade "matte" tror att hon är säker där nere vid diskhon. Men om hon bara kommer lite närmre..."


"... så är jag jävligt beredd, asså"


"Känn på mitt hemliga vapen, tassen som är dubbelt så stor som hela jag! Mes!"


Fråga mig inte hur Zhuxi tänker när hon intar den här positionen. Den är inte särskilt effektiv ur stridssynpunkt, liksom. Men om man älskar dörrar så gör man.

Fotnot: Bilderna är faktiskt inte arrangerade.

1 Comments:

At 22:50, Blogger Line said...

grymma bilder, folk här på mässan undrade om jag blivit friad till med mitt stora leende (här finns trådlöst gratis internet) som uppstod vid bildanblicken. Tack!

 

Skicka en kommentar

<< Home