2007-11-22

I rutan

Det är inte alla av er därute som har tillgång till taiwanesisk tv, och det ska ni vara glada över. Trots allt finns det runt ett hundratal kanaler, och ändå finns det sällan något bra att titta på. Med undantag från de program där jag medverkar, såklart!

Fortfarande är det oklart när programmet ska visas och om jag kommer få en kopia av det på dvd. Men misströsta ej! Jag kan här ge er en exklusiv förhandsvisning, ett smakprov om man så vill, på hur jag ser ut i rutan:


Vad som inte riktigt framgår av den här bilden är att jag hade en randig tröja på mig, till höger om mig satt ledaren för Taiwan Peace Foundation och till vänster en (kvinnlig) parlamentsledamot från partiet DPP. Men allt det andra var precis så här.

3 Comments:

At 19:40, Anonymous Anonym said...

Hej Stumpan! Går det att lägga in programmet på Youtube när det kommer? Så att vi kan kolla. För det vill vi. /Mampsi

 
At 16:22, Anonymous Anonym said...

Hej Lotta,

Av en slump fumlade jag över den här bloggen, och ganska snabbt kom jag fram till att du förmodligen är en av mina blivande arbetskamrater på exportrådet! Vet inte riktigt hur jag ska börja men mitt namn är Dahuang och jag kommer att ansluta mig till er någon gång i februari.

Tänkte bara skriva några rader och säga hej, ska försöka dammsuga bloggen på information ang Taiwan så jag är lite förberedd inför flytten! Just nu sitter man med en härlig känsla i magen, ungefär som när man precis håller på att komma över det högsta krönet på en berg o dalbana...

Hoppas att allt är kalas o tårta annars där borta!

MVH, Dahuang.
kan nås på daxu01@handelsbanken.se

 
At 19:11, Blogger Unknown said...

Äsch Lotta, nu får du u-p-p-d-a-t-e-r-a bloggen! :)

 

Skicka en kommentar

<< Home